Si tens dubtes o incidències que no estiguin relacionades amb la identificació digital (com ara on trobar el tràmit, quins requisits té, els terminis o l’estat en què es troba), has de contactar amb l’administració responsable del tràmit.

A continuació, t’indiquem com contactar amb els diferents organismes:

Si tens una incidència amb l’idCAT Mòbil, l’idCAT Certificat o la pàgina d’identificació prèvia al tràmit, pots consultar el contingut d’ajuda dels serveis. Aquí trobaràs respostes a dubtes freqüents o podràs contactar amb el Centre d’Atenció a l’Usuari del Consorci AOC si no trobes solució:

Quin és el paper del Consorci AOC en la tramitació?

El Consorci AOC ofereix les eines d’identificació digital que et permeten tramitar telemàticament amb les administracions catalanes, com l’idCAT Certificat, l’idCAT Mòbil, l’e-TRAM i el VÀLid. El VÀLid és un sistema que permet identificar-te amb diferents mitjans electrònics (certificats digitals, idCAT Mòbil, Cl@ve, etc.).

Per tant, mentre estàs tramitant amb una administració catalana, per identificar-te, passaràs per la pàgina del VÀLid del Consorci AOC. 

mceclip8.png

Tot i això, el Consorci AOC només proporciona aquestes eines d’identificació, però no gestiona ni rep els tràmits que estàs fent. És per això que si tens dubtes o incidències sobre un tràmit específic, has de contactar directament amb l’administració responsable.