El catàleg de tràmits és la porta a la tramitació de tots els tràmits que ofereix un organisme.

 

 

Figura 1: Imatge de l’accés al catàleg de tràmits d’un ens

 

Els principals elements del catàleg són:

  • Un cercador: al catàleg de tràmits publicat per l’ens pots trobar un cercador per delimitar el tràmit que es cerca.
  • El detall de tots els tràmits disponibles: més enllà dels tràmits destacats, trobaràs els tràmits disponibles que ofereix l’organisme.
  • Accés a la carpeta ciutadana “El Meu Espai”: et permetrà consultar en qualsevol moment l’estat de les teves gestions i tràmits amb l’Administració d’una manera senzilla, integrada i interadministrativa.

Figura 2: Imatge d’accés al meu espai personal

 

Dins del catàleg també trobaràs un espai informatiu de destacats que els organisme tenen per defecte i poden personalitzar

 Figura 3: Imatge d’accés a l’espai informatiu amb destacats estàndard

 

Exemple d’un ens amb el seu espai informatiu personalitzat:

 Figura 4: Imatge d’accés a l’espai informatiu amb destacats personalitzat per l’ens

 

Recorda que tot és responsiu i, per tant, és viable l’accés a través de dispositius mòbils.

Et podria interessar: