El catàleg de tràmits és la porta a la tramitació de tots els tràmits que ofereix un organisme.
Figura 1: Imatge de l’accés al catàleg de tràmits d’un ens
Els principals elements del catàleg són:
- Un cercador: al catàleg de tràmits publicat per l’ens pots trobar un cercador per delimitar el tràmit que es cerca.
- El detall de tots els tràmits disponibles: més enllà dels tràmits destacats, trobaràs els tràmits disponibles que ofereix l’organisme.
- Accés a la carpeta ciutadana “El Meu Espai”: et permetrà consultar en qualsevol moment l’estat de les teves gestions i tràmits amb l’Administració d’una manera senzilla, integrada i interadministrativa.
Figura 2: Imatge d’accés al meu espai personal
Dins del catàleg també trobaràs un espai informatiu de destacats que els organisme tenen per defecte i poden personalitzar
Figura 3: Imatge d’accés a l’espai informatiu amb destacats estàndard
Exemple d’un ens amb el seu espai informatiu personalitzat:
Figura 4: Imatge d’accés a l’espai informatiu amb destacats personalitzat per l’ens
Recorda que tot és responsiu i, per tant, és viable l’accés a través de dispositius mòbils.