Cada tràmit presenta una fitxa detallada que inclou la següent informació:

  • Una descripció de diferents camps on es pot trobar el detall de cada tràmit.

El model de fitxa estàndard inclou els següents camps:

    • Nom del tràmit
    • Descripció
    • Organisme Competent / Responsable
    • Àrea tramitadora
    • Classificació temàtica
    • Qui el pot demanar
    • Canals de tramitació
    • Període de l’any en què es pot demanar
    • Termini de la sol·licitud
    • Requisits previs
    • Preu
    • Mitjans de pagament
    • Dades i documents
    • Impresos del tràmit
    • Normativa
    • Temps mitjà de Resolució
    • Silenci administratiu
    • Vies de reclamació
    • Altra informació d’interès
  • Inclou l'apartat “Més informació”, que desplega camps accessoris.
  • Permet la descàrrega del document en format text per a presentar presencialment al registre de l’entitat, si s’escau.

A continuació es mostra una instància genèrica amb el detall de tots els camps personalitzables pel propi organisme.

 

Figura 1 : Imatge del tràmit amb l’apartat més informació desplegat

  • Un botó per iniciar la tramitació electrònica “Comença” Figura 2 : Imatge del detall del botó Comença i més informació destacat

 

Et podria interessar: