Cada tràmit presenta una fitxa detallada que inclou la següent informació:
- Una descripció de diferents camps on es pot trobar el detall de cada tràmit.
El model de fitxa estàndard inclou els següents camps:
-
- Nom del tràmit
- Descripció
- Organisme Competent / Responsable
- Àrea tramitadora
- Classificació temàtica
- Qui el pot demanar
- Canals de tramitació
- Període de l’any en què es pot demanar
- Termini de la sol·licitud
- Requisits previs
- Preu
- Mitjans de pagament
- Dades i documents
- Impresos del tràmit
- Normativa
- Temps mitjà de Resolució
- Silenci administratiu
- Vies de reclamació
- Altra informació d’interès
- Inclou l'apartat “Més informació”, que desplega camps accessoris.
- Permet la descàrrega del document en format text per a presentar presencialment al registre de l’entitat, si s’escau.
A continuació es mostra una instància genèrica amb el detall de tots els camps personalitzables pel propi organisme.
Figura 1 : Imatge del tràmit amb l’apartat més informació desplegat
- Un botó per iniciar la tramitació electrònica “Comença” Figura 2 : Imatge del detall del botó Comença i més informació destaca
Et podria interessar:
Amb qui contacto si tinc dubtes sobre el tràmit que estic fent?